هدف از تشکیل کارگاه عملی حقوق و دستمزد چیست؟

 

مهم ترین سرمایه هر کارآفرین و مدیری نیروی انسانی آن می باشد و رضایت نیروی انسانی از حقوق و دستمزد همواره یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران و کارآفرینان می باشد.
با توجه به اهمیت مسئله حقوق و دستمزد برای صاحبان کسب و کار و رابطه مستقیم حقوق و دستمزد با کارکنان هر شرکت یا کسب و کاری، بر آن شدیم کارگاه عملی حقوق و دستمزد را زیر نظر اساتید مجرب برگزار نماییم.
هدف از برگزاری کارگاه عملی حقوق و دستمزد آشنایی با محاسبه دقیق حقوق و دستمزد و هم چنین آشنایی کامل با تمام موارد مهم در قانون کار و بیمه تامین اجتماعی و آگاهی افراد از حقوق و منافع آن ها می باشد.

مزایای شرکت در کارگاه عملی حقوق و دستمزد چیست؟

 

شرکت در هر دوره آموزشی خالی از لطف نیست و آموزش استاندارد هر تخصصی از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه داشتف زیرا نیرو های تخصصی مورد نیاز هر جامعه ای از پل این آموزش ها گذشته و وارد کسب و کار ها می شوند بنابراین هر نتیجه و بازدهی ای که داشته باشند مستقیما به شیوه ی آموزش باز می گردد. از مزایای شرکت در دوره آموزشی حقوق و دستمزد آشنایی کامل با تمام حق و حقوق کارگران و کارفرمایان و منابع انسانی می باشد.

 

محتوای این دوره آموزشی شامل چه مباحثی می باشد؟

 

محتوای این دوره شامل مباحث:

  • قانون اداره کار
  • قوانین تامین اجتماعی
  • قوانین مالیاتی مرتبط با حقوق و دستمزد
  • محاسبه ی تمام مزایای حقوق و دستمزد

می باشد و دانش پذیران با شرکت در این دوره آموزشی به تمام مباحث ذکر شده مسلط می شوند.

 

مخاطبان این دوره آموزشی چه کسانی هستند؟

 

باید گفت در این دوره آموزشی همه افراد و علاقمندان با هر میزان سطح سواد و دانشی و بدون هیچ محدودیت در رشته تحصیلی و یا شغلی می توانند شرکت نمایند و در پایان دوره به محتوای کارگاه آموزشی مورد نظر مسلط شوند.

چرا باید در دوره آموزشی موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا شرکت نماییم؟

موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا از آخرین و استاندارد ترین متد های آموزشی در راستای آموزش عملی کارگاه حقوق و دستمزد، زیر نظر اساتید مجرب استفاده می نماید.
موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا با رسالت آموزش تخصصی و معرفی به بازار کار، بر این تلاش است تا دانش پذیران در این دوره آموزشی کاربردی با فرآیند کاملا عملی و به صورت کاربردی، زیر نظر شاخص ترین و مجرب ترین اساتید که سال ها در زمینه آموزش و خدمات حسابداری فعالیت دارند، آشنا شوند.
برگزاری دوره کاربردی و ارائه نکات علمی و اجرایی و معرفی به بازار کار، از بارز ترین مزیت های شرکت در این دوره آموزشی در موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا می باشد.
پس درنگ نکنید و همین الان در دوره آموزشی حقوق و دستمزد شرکت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *