هدف از شرکت در دوره آموزش مصاحبه و رزومه نویسی چیست؟

این روز ها اکثر افراد دغدغه داشتن شغل و درآمد بالا دارند. داشتن شغل دارای اهمیت زیادی است و بر همه جوانب زندگی تاثیر می گذارد، اما آن چه بسیار مهم تر از داشتن شغل است، داشتن رزومه ای حرفه ای در جلسه مصاحبه و برای استخدام شدن است.
رزومه مشخصات و سوابق حرفه ای شماست. هدف رزومه این است که کارفرما با مطالعه آن، به این موضوع پی ببرد که شما چه مهارت هایی دارید. اما رزومه فرمت و قالب خاص خود را دارد و این گونه نیست که هر کسی به سلیقه خود رزومه بنویسد. اما رزومه تمام ماجرا برای استخدام نیست.
علاوه بر رزومه، آشنایی با تکنیک های موفقیت در مصاحبه استخدامی، برای دستیابی به موقعیت شغلی، اهمیت زیادی دارد. مصاحبه استخدامی از مراحل مهم فرآیند انتخاب فرد برای تصدی شغل است. لذا لازم است توسط افراد متخصص انجام گیرد.
ما در موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا بر این تلاشیم تا دانش پذیران و فارغ التحصیلان رشته حسابداری را با رزومه نویسی و جلسه مصاحبه و متد های رایج در این زمینه آشنا نماییم. بنابراین در دوره آموزش مصاحبه و رزومه نویسی شما دانش پذیران را با صفر تا صد رزومه نویسی و مصاحبه آشنا می نماییم.

محتوای این دوره آموزشی شامل چه مباحثی می باشد؟

۱.اصول کلی و نحوه نگارش خوب و قابل قبول رزومه ها
۲.آیتم های رزومه و خطا های نوشتاری در رزومه
۳.مقایسه رزومه نویسی در ایران و کشور های دیگر به اختصار
۴.تمرین عملی برای نوشتن رزومه
۵.شبیه سازی مصاحبه های استخدامی
۶.اصول مصاحبه فردی در استخدام


مخاطبان این دوره آموزشی چه کسانی هستند؟

در این دوره آموزشی کلیه فارغ التحصیلان از تمام رشته ها به خصوص رشته حسابداری و کلیه افراد جویای کار می توانند شرکت نمایند.


مزایای شرکت در این دوره آموزشی چیست؟

  • بالا بردن سطح قبولی در استخدام.
  • آشنایی با انواع سوالات کارفرما و پاسخ درست و به جا به آن ها.
  • با اعتمادبه نفس بالاتری شخص جویای کار در مصاحبه شرکت می کند.

توجه: طول مدت این دوره آموزشی ۸ ساعت می باشد.

چرا موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا؟

موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا از آخرین و استاندارد ترین متد های آموزشی در راستای آموزش تخصصی حسابداری، به منظور افزایش مهارت برای استخدام زیر نظر اساتید مجرب استفاده می نماید. به خاطر داشته باشید مهم ترین نکته در هر آموزشی، اساتید مربوط به آن آموزش می باشد.
موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا با رسالت آموزش تخصصی و معرفی به بازار کار، بر این تلاش است تا دانش پذیران در این دوره آموزشی کاربردی با فرآیند کاملا عملی و به صورت کاربردی، زیر نظر شاخص ترین و مجرب ترین اساتید که سال ها در زمینه آموزش و خدمات حسابداری فعالیت دارند، آشنا شوند.
ضمنا موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا در پایان دوره آموزشی به دانش پذیران مدرک سازمان فنی و حرفه ای و قابل ترجمه ارائه می دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *