مروری بر استانداردهای ایران

یک از مباحث حیاتی برای هر حسابدار استانداردهای حسابداری است و تمامی امور حسابداری و مالی در سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق به کارگیری استانداردهای حسابداری ایران است. این دوره برای افرادی که قصد شرکت در آزمون جامع حسابداران رسمی را دارند مناسب است به دلیل اینکه استانداردها یکی از سرفصل‌های مهم است و تمامی مباحث را می‌تواند پوشش دهد.

چه آموزش می‌بینید؟

۱-نحوه ارائه صورتهای مالی، ۲-صورت جریان وجوه نقد، ۳-درآمد عملیاتی، ۴-ذخایر، بدهیهای احتمالی و داراییهای عملیاتی، ۵-رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه، ۶-گزارش عملکرد مالی، ۸-حسابداری موجودی مواد و کالا، ۹-حسابداری پیمانهای بلندمدت، ۱۰-حسابداری کمکهای بلاعوض دولت، ۱۱-داراییهای ثابت مشهود، ۱۲-افشای اطلاعات اشخاص وابسته، ۱۳-حسابداری مخارج تامین مالی، ۱۴-نحوه ارائه داراییهای جاری و بدهیهای جاری، ۱۵-حسابداری سرمایهگذاریها، ۱۶-آثار تغییر در نرخ ارز، ۱۷-داراییهای نامشهود، ۱۸-صورتهای مالی تلفیقی و حسابداری سرمایهگذاری در واحدهای تجاری فرعی، ۱۹-ترکیبهای تجاری، ۲۰-سرمایهگذاری در واحدهای تجاری وابسته، ۲۱-حسابداری اجارهها، ۲۲-گزارشگری مالی میاندورهای، ۲۳-حسابداری مشارکتهای خاص، ۲۴-گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهرهبرداری، ۲۵-گزارشگری بر حسب قسمتهای مختلف، ۲۶-فعالیتهای کشاورزی، ۲۷-طرحهای مزایای بازنشستگی، ۲۸-فعالیتهای بیمه عمومی، ۲۹-فعالیتهای ساخت املاک، ۳۰-سود هر سهم، ۳۱-داراییهای غیرجاری نگهداری شده برای فروش و عملیات متوقف شده، ۳۲-کاهش ارزش داراییها، ۳۳-مزایای بازنشستگی کارکنان

هدف ما از این دوره چیست؟

هدف از ایجاد این دوره یادگیری درست اصول حسابداری و استفاده از بهترین روش برای رویدادهای مختلف و کوتاه کردن مسیر شما است.

پیش‌نیاز این دوره چیست؟

مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته های مرتبط، سابقه کار، انگیزه و پشتکار

مخاطب سخن ما شما هستید

مدیران مالی، حسابدارن، دانشجویان حسابداری

چرا برای آموزش موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا را انتخاب کنیم؟

این موسسه بالغ بر ۱۰سال تجربه‌ی آموزش و اجرا دارد و اولین موسسه آموزش حسابداری در اصفهان است. اساتید این دوره از برجسته ترین اساتید کشوری هستند و مطالب طبق اسناد و مدارک واقعی آموزش داده می‌شود و در انجام کار بسیار کاربردی و چالش برانگیزهستند. شما در تمامی دوره ها پشتیبانی نامحدود دارید.

اساتید مجرب کشوری این دوره را بر گذار می‌کنند

سرمایه گذاری جهت ثبت نام دوره:

۱۰۰۰۰۰۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *