آیین دادرسی مالیاتی یک الزام است

در این دوره آموزش نحوه دادرسی مالیاتی که توسط سامان امور مالیاتی تهیه شده است داده می‌شود. این دستورالعمل ها زمانی کاربرد دارد که مودی مالیاتی نسبت به مالیات تشخیص داده شده اعتراض دارد و این دستورالعمل ها مجموعه ای از اصول و قوانینی استکه در فرایند رسیدگی به این شکایات باید استفاده شود. بسیاری از مدیران مالی و حسابداران با وجود دانش بالای مالیاتی و حسابداری قادر به اداره‌ی پرونده‌ی مالیاتی خود نیستند و هیچ شناختی از دادرسی ندارند و بزرگترین انتظاری که مدیر یک شرکت از مدیرمالی یا حسابدار خود دارد موفقیت دادرسی مالیاتی است.

دادرسی مالیاتی به صورت کامل مبتنی بر قوانین مالیاتی کشور است ولی در عمل پیچیدگی زیادی دارد و چنان چه شما از تمامی قوانین آگاهی داشته باشید باز هم سبب پیروزی پرونده‌یتان نمی‌شود.

هدف از ایجاد این دوره چیست؟

هدف ما از ایجاد این دوره آسان کردن پیچیدگی‌ها با استفاده از تجربه‌های اساتیدمان بوده است و سربلند شدن حسابداران در پرونده های مالیاتی اصلی ترین هدف ماست.

چرا برای آموزش موسسه محاسبان آفاق را انتخاب کنیم؟

پیچیدگی‌ها و ظرافت های این موضوع را فقط کسانی می‌توانند به شما به درستی آموزش دهند که خودشان سال‌ها تجربه‌ی اجرا داشته باشند و علاوه بر دانش به قوانین مالیاتی و حسابداری شناخت کامل نسبت به پروژه های دادرسی داشته باشند. تمامی ویژگی های گفته شده به جرئت در این موسسه یافت می‌شود.

چه آموزش می‌بینید؟

آیین دادرسی مالیاتی

کلیات و تعاریف مرتبط با دادرسی مالیاتی، آشنایی با مبانی قانونی دادرسی مالیاتی، مراجع حل اختلاف مالیاتی (اداری و قضایی)، فرآیندهای حل اختلاف مالیاتی، ابلاغ اوراق مالیاتی، مواعد اعتراض به اوراق مالیاتی، وکالت در امور مالیاتی، نحوه تنظیم لوایح مالیاتی، سایر وظایف هیاتهای حل اختلاف مالیاتی، شرایط تشکیل و رسمیت هیاتهای حل اختلاف مالیاتی

مخاطبین سخن ما شما هستید

مشاوران حقوقی و مشاوران مالیاتی، اعضای هیات مدیره و  مدیران مالی، حسابداران شرکت‌ها و دانشجویان حسابداری و افرادی که علاقه‌مند به مسائل مالیاتی می‌باشند

پیش‌نیاز این دوره چیست؟

داشتن مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته های مرتبط، پشتکار و علاقه

اساتید این دوره جزء اساتید برتر کشوری هستند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *