شما چطور با دیگران مذاکره می‌کنید؟

۹۰% زندگی مارا چه شخصی و چه در محیط کسب و کار، مذاکره ها تشکیل می‌دهند. عامل موفقیت در این مذاکره ها خوب صحبت کردن و آگاهی داشتن به قوانین و مقررات آن است.

در این کارگاه با اصول و قوانین عقد قراردادهای مختلف به صورت صحیح آشنا می‌شوید و مهارت این موضوع مهم را فرا می‌گیرید و می‌توانید یک قراردادی در چهارچوب قوانین و با حفظ مصالح طرفین و تعهدات و الزامات حقوقی با کارفرما یا کارگر تنظیم کنید.

هدف موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا از برگزاری این کارگاه چیست؟

به منظور آشنایی با انواع و اصول تنظیم قرارداد و آشنایی با جنبه‌های مختلف قانونی، فنی، حقوقی و اجرایی قراردادها و افزایش توانمندی عملی در انعقاد قراردادهای موثر و ایجاد فن بیان قوی در مذاکره ها و بالا بردن فرهنگ فردی و اجتماعی در رابطه با نحوه‌ی گفت و گو در مذاکره.

مخاطبین این کارگاه شما هستید

مدیران و کارشناسان ارشد بنگاه های اقتصادی، مجریان پروژه های عمده کشور، مدیران ارشد امورقراردادها مخصوصا قراردادهای بازرگانی و صنعتی، حسابداران، کارفرمایان و تمامی علاقه مندان

پیش‌نیاز جهت ثبت نام کارگاه

انگیزه، علاقه و پشتکار

چرا برای ثبت نام در این کارگاه و مابقی دوره ها موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا را انتخاب کنیم؟

موسسه حسابداری محاسبان آفاق اسپادانا بیش از ۱۰ سال تجربه آموزش و اجرا دارد. از اساتید برجسته و با تجربه در زمینه‌ی اجرایی و آموزشی استفاده می‌کند.پیچیدگی ها و ظرافت‌های این مطالب را فقط کسانی می‌توانند به خوبی به شما آموزش دهند که سابقه‌ی کار و اجرا داشته باشند و مطالب آموزشی برگرفته از اسناد و مدارک واقعی است و در اجرا کاربرد دارند. این موسسه معرفی به کار تضمینی و پشتیبانی برای تمامی کارآموزان خود دارد و شمارا تنها نخواهد گذاشت. شما در این مجموعه از مدرک حسابداری معتبر دریافت می‌کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *