.

..مهم نیست چه چیزی یاد می گیرید یا از چه استراتژی و تاکتیکی استفاده می کنید، موفقیت در نتیجه ی اثر مرکب به دست می آید…
شاید این جمله ی معروف از کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی را شنیده باشید کتابی با شعار ایجاد تحولی شگفت انگیز در زندگی و درآمد و موفقیت شما. مخاطبان کتاب اثر مرکب همه افراد در هر شغل و سن و جایگاهی می باشند و هیچ محدودیتی از این لحاظ ندارد به طور کلی هر انسانی که بخواهد به موفقیت برسد می تواند این کتاب را مطالعه نماید.
بیایید با هم رو راست باشیم! شما هرگز با یک هفته تمرین مثبت اندیشی، مثبت اندیش نخواهید شد و به موفقیت نخواهید رسید، بیایید رو راست ‌تر باشیم، شما هرگز نمی ‌توانید با نشستن روی مبل و تکرار عادت‌ های قبلی خود و خوردن قرص چربی ‌سوز در طی یک ماه وزن کم کنید. یک سوال بسیار مهم، در کجای مسیر اهداف خود هستید؟ موفقیت یک شبه به دست نمی آید. اما ما برای سرعت بخشیدن به اهداف شما شما پیشنهاد داریم…
مطالعه کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی…
این کتاب انگیزشی به شما کمک می کند تا در زندگی خود تغییرات مثبت ایجاد کنید و تمام کار هایی را انجام دهید که شما می ‌دانید ولی انجام نمی‌ دهید. کافی است اجازه دهید جملات این کتاب بر روی انتظارات شما تاثیر بگذارد و فرضیات قبلی شما را پاک کند، حس کنجکاوی‌ تان را بر انگیزد و به زندگی شما ارزش دهد.

قسمتی از کتاب انگیزشی اثر مرکب:

وقتی شرایط عالی باشد. همه چیز آسان است. هیچ حواس پرتی و مزاحمتی وجود ندارد. فریب ها و وسوسه ها برای رها کردن تلاش اغوا کننده نیستند و هیچ مانعی قدم های شما را سست نمی کند. اما وقتی مشکلی پیش می آید. وسوسه دست کشیدن به سراغ آدمی می آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *